Pretraži...

Potpora razvoju konkurentne poljoprivredne proizvodnje, Podmjere 8.1.

maslina grana
Naziv programa:
JAVNI POZIV za podnošenje zahtjeva za potpore iz Mjere 8. Potpora razvoju konkurentne poljoprivredne proizvodnje, Podmjera 8.1. Sufinanciranje troškova stručnog nadzora na području SDŽ za 2024. g.
Kratki opis:
Sufinanciranje troškova stručnog nadzora nad ekološkom ili integriranom proizvodnjom i troškova postupka utvrđivanja sukladnosti s temeljnim zahtjevima u ekološkoj ili integriranoj proizvodnji.
Osnovni uvjeti:
Subjekti upisani u Upisnik PG.
Namjena odobrenja:
Podmjera 8.1. Sufinanciranje troškova stručnog nadzora nad ekološkom ili integriranom proizvodnjom i troškova postupka utvrđivanja sukladnosti s temeljnim zahtjevima u ekološkoj ili integriranoj proizvodnji.
Potpora se odobrava u visini do 70% opravdanih troškova stručnog nadzora nad ekološkom i/ili integriranom proizvodnjom i troškova postupka utvrđivanja sukladnosti  s temeljnim zahtjevima u ekološkoj i/ili integriranoj proizvodnji, a najviše do 900 eura.
Prijava na natječaj:
Prijave dostaviti preporučenom pošiljkom ili neposredno na protokol županije u zatvorenoj omotnici, s nazivom i adresom podnositelja, na slijedeću adresu: Puni naziv i adresa prijavitelja SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA UPRAVNI ODJEL ZA GOSPODARSTVO, RAZVITAK I EUROPSKE INTEGRACIJE Prijava na Javni poziv – Povjerenstvo za provedbu Mjere 7. – Vukovarska 1 21 000 SPLIT ili osobno: U PISARNICI (PROTOKOL) SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE, prizemlje Vukovarska 1, 21000 Split
Krajnji korisnik:
Pravne i fizičke osobe upisane u Upisnik poljoprivrednih gospodarstava/registrirana za proizvodnju ili preradu proizvoda iz Dodatka I Ugovora o pristupanju EU izuzev proizvoda ribarstva i JLS-e.
Kontakt osoba:
Katarina Šuta
021/400-072     katarina.suta@dalmacija.hr

Detaljnije informacije o pozivu možete pronaći ovdje.

Preuzeto s: www.dalmacija.hr

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Sadržaj web stranice isključiva je odgovornost Razvojne agencije Grada Kaštela.