Prijave na link https://meeting.zoho.eu/meeting/register…
Škola digitalnog marketinga i razvoja proizvoda (engl. product development) je interaktivni i intenzivni trening program usmjeren na praktična znanja u domeni digitalnog marketinga i razvoja proizvoda. Namijenjena je poduzetnicima sa područja Urbane aglomeracije Split koji djeluju u sektoru hrane i bioekonomije i koji se susreću sa izazovima promocije, plasmana i prodaje proizvoda na novim i digitalnim tržištima ili žele pobliže upoznati metodologiju razvoja novih proizvoda / usluga.
Cilj ovog programa nije obučiti poduzetnike o naprednim tehničkim i specijalističkim znanjima potrebnim za izradu Web stranice, optimizaciju sadržaja, Google Analytics i sl., nego im dati praktične smjernice u okviru ove problematike te ih upoznati sa važnostim koncepata koji se u tim području koristima. Primjerice, neke od tema koje će se predstaviti sudionicima su „optimizacija teksta“, učinkovitost kampanja, komunikacija putem e-maila i sl.
Škola digitalnog marketinga i razvoja proizvoda će se organizirati kao dvodnevni online program prema sljedećem rasporedu:
1. dan: 12. 07. 2022. od 10:00 do 14:00 – Oglašavanje i vrste oglašavanja, Storytelling, Digitalni marketing i prodaja
2.dan: 13. 07. 2022. od 10:00 do 14:00 -Razvoj novih proizvoda, Tehnologija i digitalna transformacija.
Škola digitalnog marketinga i razvoja proizvoda (engl. product development) je jedna od osam usluga razvijenih u okviru projekta “Razvoj novih visokokvalitetnih usluga poduzetničko potporne institucije za razvoj novih tehnologija (KK.03.1.2.10.0005) kojeg zajednički provode MOSAIC incubator d.o.o. i CEDRA SPLIT j.d.o.o. Za poduzetnike s područja Urbane aglomeracije Split koji djeluju u sektoru hrane i bioekonomije sudjelovanje u programu je besplatno. Za sudjelovanje se možete prijaviti popunjavanjem forme, putem e-maila info@mosaincincubator.com ili na mobitel 091 352 9070 (poziv, sms, WhatsApp).