Pretraži...

Objavljen je Natječaj za poticanje IT poduzetništva na području Splitsko-dalmatinske županije u 2022. godini

laptop mobitel

Predmet ovog Natječaja: dodjela bespovratnih potpora iz Programa poticanja IT poduzetništva na području Splitsko–dalmatinske županije.

Bespovratna potpora će se dodjeljivati kroz Mjeru Sufinanciranje IT projekata u fazi razvoja ili izlaska na tržište.

Prihvatljivi prijavitelji: 

Poslovni subjekt koji je u procesu razvoja IT proizvoda/usluge sa sjedištem u Županiji, a registriran je do najviše 60 mjeseci, sve zaključno do dana podnošenja prijave na Natječaj.

Prijavitelji moraju biti registrirani kao obrti, jednostavna društva s ograničenom odgovornošću (j.d.o.o.) ili društva s ograničenom odgovornošću (d.o.o.), odnosno subjekti malog gospodarstva utvrđeni zakonom kojim se utvrđuje poticanje razvoja malog gospodarstva koji su u cijelosti u privatnom vlasništvu, a posluju i imaju registrirano sjedište na području Splitsko-dalmatinske županije.

(Gospodarski subjekti koji su sukladno Odluci Vlade RH o objavljivanju pravila o državnim potporama za sanaciju i restrukturiranje smatraju poduzetnicima u teškoćama ne mogu biti korisnici mjera ovog Programa.)

Prihvatljive aktivnosti u okviru Mjere:

  • provjera potencijalno inovativnog poslovnog koncepta
  • izrada prototipa inovativnog IT proizvoda/usluge
  • istraživanje tržišta i konkurencije
  • testiranje s krajnjim korisnicima i optimizacija ponudbene vrijednosti
  • razvoj, promocija i komercijalizacija novih proizvoda i pratećih usluga kao i novih funkcionalnosti postojećih proizvoda i pratećih usluga
  • istraživanje i razvoj novih funkcionalnosti IT proizvoda
  • zaštita intelektualnog vlasništva
  • diseminacija rezultata potencijalnim investitorima
  • aktivnosti u funkciji povećanja prodaje

Očekivani rezultati u okviru Mjere:

  • izrada prototipa novog IT proizvoda i/ili usluge
  • usavršen ili finaliziran započeti IT proizvod ili usluga
  • usvajanje novih tehnologija i proizvodnih procesa
  • nova radna mjesta
  • novi IT projekti
  • nove funkcionalnosti postojećih IT proizvoda i/ili usluge
  • primjene novih tehnologija i proizvodnih procesa na IT proizvode i/ili usluge
  • zapošljavanje stručne i visoko-obrazovane radne snage
  • marketinška kampanja, sustav prodaje i vidljivost proizvoda na tržištu

Prihvatljivi troškovi:

smatraju se svi strogo namjenski troškovi prijavitelja koji su jasno povezani s prihvatljivim aktivnostima iz ovog članka odnosno predmet su pretežite djelatnosti, a iste će Županija financirati prema aktivnostima i vezanim troškovima navedenim u podnesenom planu unutar obrasca za prijavu u iznosu osvojene nagrade, a posebno:

  • izradu softverskog ili hardverskog dijela proizvoda ili usluge koji su predmet pretežite djelatnosti
  • nabavu informatičke i druge opreme – uključuje samo nabavu strojeva, alata, opreme i računalnih programa namijenjenih isključivo za obavljanje pretežite djelatnosti
  • ulaganje u marketinške aktivnosti što uključuje izradu web stranice, kreiranje vizualnog identiteta, tiskanje promotivnih materijala, dizajniranje proizvoda i oglašavanje u svrhu pretežite djelatnosti
  • savjetodavne usluge za prijavu na pozive i natječaje za sufinanciranje kroz nacionalne i programe EU-a
  • poduzetničku izobrazbu i stručno osposobljavanje vezano za cilj
  • troškove sudjelovanja na sajmovima
  • ulaganje u upravljanje i zaštitu intelektualnog i industrijskog vlasništva
  • isplatu osnovnih plaća zaposlenika koji su s korisnikom sklopili ugovor o radu na određeno ili neodređeno vrijeme, a koje uključuju izdatke za njihove plaće, bez dodataka na plaće. Visina prihvatljivih troškova za osnovne plaće zaposlenika ne smije prelaziti bruto iznos prosječne mjesečne plaće po zaposlenome u pravnim osobama Republike Hrvatske za tekući mjesec u kojem se isplaćuje. Svaki iznos preko navedenog neće se smatrati prihvatljivim troškom
  • u slučaju paušalnog obrta priznaju se mjesečne akontacije dohotka u iznosu prosječne plaće po zaposlenom u pravnim osobama Republike Hrvatske za tekući mjesec u kojem se isplaćuje, ali samo za vlasnika obrta
  • angažman vanjskih stručnjaka koji je potrebno potkrijepiti valjanim ugovorom i detaljnim opisima zahtjeva, te izvještaj sa specifikacijom obavljenih poslova prema kvantitativnoj i kvalitativnoj količini izvršenih aktivnosti prema zahtjevima iz ugovora

Ulaganje za koje se traži potpora na temelju ovoga Programa mora biti ostvareno u tekućoj godini i/ili u roku od 12 mjeseci od dana potpisa ugovora o dodjeli bespovratne potpore.

Najboljim IT projektima u okviru Mjere bit će dodijeljeno petnaest nagrada.

Za prvu nagradu dodijelit će se bespovratna potpora u vrijednosti od: 26.544,56 EUR (200.000,00 kn)

Za drugu nagradu dodijelit će se bespovratna potpora u vrijednosti od: 13.272,28 EUR (100.000,00 kn)

Za treću nagradu dodijelit će se bespovratna potpora u vrijednosti od: 11.945,05 EUR (90.000,00 kn)

Za preostalih dvanaest nagrada dodijelit će se bespovratne potpore u vrijednosti od: 6.636,14 EUR (50.000,00 kn)

Neprihvatljivi troškovi:

  • prijavitelji čije su aktivnosti već u cijelosti financirane iz drugih izvora, putem programa EU ili drugih županijskih, nacionalnih i internacionalnih programa (zabrana dvostrukog financiranja)
  • prijavitelji koji imaju dugova po osnovi javnih davanja
  • prijavitelji koji imaju dugovanja prema Županiji
  • prijavitelji koji su prešli ili s traženom potporom prelaze pragove definirane de minimis Uredbom, odnosno koji nisu u skladu s odredbama navedene Uredbe
  • prijavitelji koji nisu u cijelosti namjenski iskoristili potpore male vrijednosti dodijeljene u prethodnoj kalendarskoj godini i/ili nisu dostavili izvješće o ostvarenju učinka izvršenog ulaganja za iste
  • porezi uključujući porez na dodanu vrijednost u slučaju kada je prijavitelj porezni obveznik upisan u registar obveznika PDV-a te ima pravo na odbitak PDV-a
  • troškovi koji nisu nastali u tekućoj godini i/ili u roku od 12 mjeseci od potpisa ugovora o dodjeli bespovratne potpore
  • troškovi povezani sa zemljištem, građevinskim objektima, infrastrukturom (priključci i sl.)
  • trošak kupnje ili nabave motornih vozila
  • novčane kazne, financijske kazne i troškovi parničnog postupka
  • plaćanja u gotovini, naturi i plaćanja putem robne razmjene
  • bankovni troškovi, troškovi jamstva i slične naknade
  • troškovi vezani uz prostor za poslovanje, kao što je marža, režijski troškovi i troškovi osiguranja
  • obnavljanje certifikata i kontrolni audit
  • potrošni materijal, trgovačka roba i najam vozila i pokretnih strojeva
  • najam, održavanje i amortizacija objekata i uredskih prostora
  • reprezentacija, službena putovanja (dnevnice, prijevoz, hotel i sl.)
  • troškovi vezani uz smještaj (hosting) web stranica, nabave interneta, telefona, mobitela i slično
  • osnivački kapital
  • ostali troškovi koje nadležno povjerenstvo procijeni nepotrebnim, nedozvoljenim ili neprikladnim, bilo visinom, bilo sadržajem

Način i rok dostave prijava: 30 dana počevši od dana objave (objavljen 31. prosinca 2022. godine) na mrežnoj stranici Županije www.dalmacija.hr u rubrici „Natječaji“ – Upravni odjel za informatiku i zajedničke poslove, gdje će biti objavljena i poveznica (link) putem koje će se vršiti isključivo on-line prijava na natječaj kroz formu popunjavanja online obrasca za prijavu.

Dokumentacija, upute i pojašnjenja su dostupna na sljedećoj poveznici

Obrada prijava i kriteriji:

Povjerenstvo za obradu prijava izvršit će administrativno-tehničku provjeru pristiglih prijava, što uključuje provjeru pravovremenosti i potpunosti prijava, kao i njihovu usklađenost s uvjetima natječaja. Povjerenstvo za obradu prijava obrađuje pristigle prijave po redoslijedu zaprimanja.

Nepotpune i nepravodobne prijave, kao i one koje se ne odnose na predmet natječaja, neće se razmatrati te će biti automatski izuzete od odlučivanja, a podnositelji takvih prijava neće se smatrati sudionicima natječaja.

Nakon završene predfaze administrativno-tehničke obrade Povjerenstvo za obradu prijava će provesti fazu predselekcije u kojoj će primjenom kriterija za bodovanje prijava odrediti koji su od prijavitelja prešli eliminacijski bodovni prag skupivši minimalno 31 bod od maksimalno 60 bodova i tako ostvarili pravo za ulazak u finalni odabir.

Kriteriji za bodovanje prijava temeljem kojih Povjerenstvo za obradu prijava ocjenjuje projekte prijavitelja u fazi predselekcije:

KRITERIJI ZA BODOVANJE PRIJAVA u PREDSELEKCIJI (maks. 60 bodova)
 

 

1.

 

Rješavanje postavljenog problema

 

Koliko projekt rješava postavljeni problem?

 

1-10

 

maks. 10

 

 

2.

 

Inovativnost projekta i ponuđenog rješenja

 

 

U kojoj mjeri se može ocijeniti da je projekt inovativan i dovoljno dobro i detaljno osmišljen?

 

 

1-10

 

 

maks. 10

 

 

 
   
 

 

3.

 

 

Tržište

 

 

U kojoj mjeri je istraženo tržište i definiran pristup tržištu za predloženi proizvod?

 

 

1-10

 

 

maks. 10

 

 
 

 

4.

 

 

Razvojna faza

 

 

U kojoj fazi je projekt i koliko je dobro definirana razvojna perspektiva za daljnje faze razvoja?

 

 

1-10

 

 

maks. 10

 

 
 

 

5.

 

Provedbeni kapacitet prijavitelja

 

Kakvi su provedbeni kapaciteti prijavitelja projekta, te sposobnost tima da u potpunosti realizira predloženi projekt?

 

 

 

1-10

 

 

maks. 10

 

 
 

 

 

6.

 

 

 

Dodatni bodovi

 

Da li je proizvod /usluga izvozno orijentiran ?
Odnosno kakve su mogućnosti plasmana proizvoda/usluge na strana tržišta?

Da li se proizvod već prodaje na tržištu?

Kvaliteta kratkog poslovnog plana.

 

 

 

 

 

1-10

 

 

 

maks. 10

 

U okviru Mjere u finalni odabir prolazi 20 prijavitelja s najvećim brojem bodova, a koji su prešli eliminacijski bodovni prag, s tim da će po okončanju finalnog odabira 15 najboljih biti i nagrađeno. Lista prijavitelja koji su ostvarili pravo na sudjelovanje u fazi finalnog odabira bit će objavljena na mrežnim stranicama Županije. Faza finalnog odabira održat će se kao javno događanje na kojem će finalisti prezentacijom u trajanju od najviše 5 minuta predstaviti svoje projekte pred Povjerenstvom za finalni odabir, a potom odgovarati na njihova eventualna pitanja kako bi ih oni mogli adekvatno bodovati.

Kriteriji kojim će se rukovoditi Povjerenstvo za finalni odabir prilikom bodovanja projekata u fazi finalnog odabira su:

KRITERIJI ZA BODOVANJE PRIJAVA U FINALNOJ SELEKCIJI (maks. 40 bodova)
1.
Problem, potreba, korisnik – identificirana i argumentirana jasna potreba na tržištu
1-6 maks. 6
2.
Rješenje i proizvod – inovativnost rješenja, mogućnost da se riješi prepoznati problem, stupanj razvoja i implementacije rješenja
1-6 maks. 6
3.  Tržišni potencijal – veličina i rast tržišta, spremnost tržišta na inovaciju

 

1-4 maks. 4
4.  Održivost poslovnog modela – dosadašnji prihodi i trakcija, mogućnosti

daljnje monetizacije, profitabilnost

 

1-8 maks. 8
5.  Skaliranje – mogućnost skaliranja i repliciranja poslovnog modela

 

1-6 maks. 6
6.  Konkurentsko okruženje – koliko je rješenje obranjivo od konkurencije i kako

 

1-4 maks. 4
7.  Tim – demonstrira li tim znanje i sposobnost potrebno za realizaciju vizije

 

1-6 maks. 6

Maksimalan broj bodova koje finalisti mogu ostvariti u ovoj fazi natjecanja iznosi 40 bodova.

Po završetku faze finalnog odabira Povjerenstvo za obradu prijava utvrđuje rang listu prijavitelja za svaku od mjera programa zbrajanjem bodova koje su prijavitelji ostvarili u obje faze natjecanja s tim da zbroj ostvarenih bodova može iznositi maksimalno 100 bodova.

Ukoliko se u bilo kojoj fazi bodovanja prijava dogodi da dva ili više prijavitelja imaju isti broj bodova, prednost ima onaj čija je prijava na natječaj ranije zaprimljena

Isplata sredstava:

Župan na prijedlog Povjerenstva za obradu prijava, temeljem rang liste najbolje ocjenjenih prijavitelja, donosi odluku o dodjeli bespovratnih sredstava koja će biti objavljena na mrežnoj stranici Županije www.dalmacija.hr, čime se svi prijavitelji smatraju obaviješteni o rezultatima natječaja.

Po objavi rezultata natječaja svaki pojedini prijavitelji sa Županijom potpisuje ugovor o dodjeli bespovratne potpore kojim će se detaljno definirati način i korištenje odobrenih sredstava.

Tekst Natječaja i pripadajući obrasci objavljeni su na mrežnim stranicama Splitsko-dalmatinske županije: www.dalmacija.hr, u rubrici „Natječaji“, Upravni odjel za informatiku i zajedničke poslove.

Preuzeto s: www.dalmacija.hr

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Sadržaj web stranice isključiva je odgovornost Razvojne agencije Grada Kaštela.
Razvojna agencija Grada Kaštela
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.